La nostra manera de comunicar es planifica considerant la comunicació
de l’empresa o projecte com un sistema de xarxes.
Entenem i tractem la comunicació com un sistema de xarxes que s’interrelacionen entre elles,
es donen suport i s’afecten les unes a les altres.
de xarxes estratègiques de comunicació.
Totes elles interrelacionades, teixint una xarxa de comunicació de 360 graus.
l’estratègia
Creem en 3 valors bàsics
Tots els nostres projectes de comunicació consideren un pla estratègic de branding prèvi. Construïm una marca amb personalitat.
Aquesta és la nostra norma. La nostra xarxa principal.
Pla de naming, logotips i llibre d’estil.
La creem de nou o la refem i adaptem al branding definit.
Ideem l’estratègia conceptual i el disseny de la teva publicitat, i l’implementem i executem en anuncis a través dels canals i mitjans físics o virtuals.
Creem campanyes originals i, sobretot, efectives.
els canals
Apostem per 3 canals imprescindibles
Convivim amb la vida de la marca i de les persones que la fan real.
El seu dia a dia.
Col·loquem la marca entre el públic. Mostrem la seva vida,
la seva realitat, la seva part social, d’oci i humana.
Expliquem les històries que viu.
Dissenyem i construïm (o reconstruïm) la pàgina web que necessita la teva marca/projecte. Ens ocupem del seu manteniment i actualització.
Treballem estratègicament per què sigui visualment i estructuralment el més visible i eficient possible.
Apliquem l’estratègia a l’espai de venda del producte/servei, així com a la presentació papereria corporativa d’oficina i documentació de presentació.
WhatsApp-ejans!