Punt de venda
Comunicació estratègica per la xarxa física
L'espai
Apliquem la imatge corporativa a l'espai de venda del producte/servei.
Disseny de l'espai, estructuració de zones, senyalització, equipacions i indumentària, rutes d'actuació i venda...
El comportament
Definim els protocols d'atenció i actuació del personal.
- Protocols d'actuació en l'àmbit corporatiu i vivencial.
De quina manera s'ha de comportar l'equip per reforçar l'essència de la marca i mostrar la seva personalitat.
- Protocols i actuacions urgents de resposta en circumstàncies vivencials com preguntes i queixes.
Els documents
Preparem tota la documentació i papereria corporativa física i virtual.
Marquem i preparem una línia protocol·lària en tots aquells arxius informatius, d'oficina, d'atenció al client...
Convivim amb la realitat de la marca i de les persones que la fan real
Treballem la part humana, els valors i les circumstàncies en l'espai i l'atenció al públic, mostrant sempre l'essència de la marca.