xarxa social

comunicació estratègica per les xarxes

a volar per la xarxa!

Creem l'estratègia, la planificació i portem a terme l'execució d'una campanya de comunicació de la teva marca/producte/projecte a través d'Instagram, Facebook i Twitter.

la suma de les parts

L'estratègia es centra en les xarxes socials. Però aquesta va estretament relacionada amb una proposta de solucions de marketing i comunicació que va més enllà del món social virtual. Accions de màrqueting de productes/marca, acords de col·laboració amb marques, reestructuració i reestyling d'espais i/o personal, i definició de protocols d'actuació.

estudi personalitzat

L'estratègia es gesta amb criteri i s'adapta constantment: Estudi de les necessitats i mancances de la marca. Valoració i búsqueda dels valors afegits únics. Anàlisis de la competència, l'escenari, el sector i el target. Anàlisis periòdic dels resultats. Consideració i adaptació als resultats aconseguits i a les circumstàncies

creixement progressiu

La campanya s'executa i es porta a terme durant el temps acordat i necessari, a través de diferents períodes i sub-campanyes. Cada període es defineix segons uns objectius concrets que s'aniran aconseguint correlativament fins a arribar a l'objectiu general, i mantenir-lo.

convivència

Podem crear una bona estratègia perque investiguem el TOT de la marca.
Convivim amb la realitat de la marca i de les persones que la fan real.
La part humana, els valors i les circumstàncies… i tota la seva història. L’essència i la vida de la marca.​